Blogia
Terra de ninguén

Paranoias

Ultimamente pasame que non me recoñezo a min mesma. Que me vexo como unha persoa en xeral, non como Lucía. Non sei explicarme, pero é algo raro. Miro fotos e vexome como unha persoa mais, non como a min mesma, e cando chaman por min as veces: Lucíaaaa! ou din "Lucía fixo esto, Lucía fixo aquelo", pois non sei, é como se falasen doutra persoa, como se eu non tivese nome, simplemente fose un ser mais. Algo moi raro. Se a alguen lle pasa o mesmo, que mo faga saber para non sentirme un bicho raro... :)

2 comentarios

Lucía? -

alégrame sabelo, polo menos sei non son a única, a verdade é que me sentía rara porque me pasase iso. Agora síntome igual de rara pero con compañeiros de rarezas! :P

arale -

pooochi! non sei se sentilo ou alegrarme por notificarche que non estas soa. Eu podo darche constancia de como mínimo 2 casos máis (o meu inclusive), asín que non te preocupes...a mín vaime por tempadas ^^U