Blogia
Terra de ninguén

Fire alarm

jajajaja, q risas nos votamos... o outro dia estaba miriam facendo unhas tostadas na sarten cando de pronto comezou a sair un fiinho de fume cara riba. de supeto: ninoninoninonino!!!! a puta alarma de incendios estaba soando e nos todas acojonadas pq aqui se venhen os bombeiros a tua casa tes que pagar unhas 200 libras, e non estamos como para tiralos cartos asi... pois saiu a rua toda fostiada e colleu o primeiro ingles q se lle pasou por diante e dixolle que entrara. cando nos demos conta tinhamos a casa chea de guiris q tinhan tanta idea de alarmas coma nos. ao final entrou un rapaz que no la apagou e que para rematala xogada puxose a tirarnos os trastos intentando falar espanhol, q tio!!!! senhoriras, if it sounds another day i'll come to salvaros, andele andele. jajajaja. agora cada vez que queremos cocinhar estamos co ollinho de que non se queime nin o mais minimo a comida, pq senon xa temos ao pesado na casa. :)

outra anecdota foi a dos carros do ASDA. o ASDA e o supermercado do que somos clientes numero un, pq encontramos a comida a precios incluso mais baratos que en espanha! bueno, pois este esta ao lado da nosa casa. o primeiro dia q nos instalamos tinhamos que facer unha megacompra, polo q decidimos levarnos un carro para casa. cando iamos saindo do centro comercial vimos que unha roda non andaba, q mala sorte, joderase a roda! volvemos a por outro carro para facer o cambialas cousas e cando volviamos a sair, volveuse a "joder" outra roda. desto q miramos cara o muro e vemos un cartel que pon: os carros que pasen esta linha vermella quedaran automaticamente bloqueados. (!) Flipa! nos non nolo creiamos, ou e q somos un pouco paletas (pq eu iso en espanha non o vira) ou non sei, pero estivemos todas alucinando un bo cacho... agora xa somos unhas expertas en levarnos os malditos carros, temos unha tecnica especial (pero ainda non descubrimos como conho funciona o sistema ese de seguridad).

3 comentarios

iOne -

je, je... Que risas

a rubia -

ola miña mossiña!!!cando te conectes fai o favor de avisarme!!teño que ir a ver a tua casiña e a facerche unha visita!!!!mola moito!!hoxe empecei as clases de Italiano !!!mola!!!!mala écora!!jajajajaj :) weno meu amor. que te boto moito de menos e que teño ganas de verche!!!!a ver si pasan pronto estos meses para poder estar xuntos todos de novo.quérete:TANIA

Susana -

Hola guapa, me alegro de que lo estés pasando tan bien, pero lo que me parece mal es que ligues tanto, no te dije que me buscases uno a mi!!!! en fin, pasalo bien y vete algun día a clase... no te pases de juerga todos los días...
Bueno, un besazo