Blogia
Terra de ninguén

2007

2007

Xa me dicía Aida "os 22 son a mellor idade". Si. Non sei se a mellor, mais sen dubida que por min non pasaron desapercibidos. Este ano conseguín tantas cousas... Acabar a carreira na primeira tirada de dados, un verán inesquecible, xogar a ruleta da fortuna e gañar un traballo xenial a un prezo máis alto do que apostara, palabras inexistentes, sentimentos ocultos que sairon á luz, coñecerme máis a min mesma... Ti. Nós. Elas. Cada segundo dos 365 días teño un bo recordo. Si: SON FELIZ.

Agora so espero que os meus presentimentos non sexan certos e que ese ano que comeza nunhas semanas, ese 2008, ese ano que contén o meu número favorito, sexa mellor aínda. Mentres estedes comigo, xuntos imos a máis.

PD.: Non son do PP, pero o eslogan viña o pelo. 

2 comentarios

tania -

eu espero que os vinteún sexan tan bos coma os 20 (non me queixo deste ano) pero poderían ser mellores os 22..eu sei esperar por ese ano redondo!!

quérote...

e si, mentras estemos xunt@s, imos á mais..(e tp son do PP)

Eli -

Pois eu espero que os 23 sexan bastante mellores. Os 22 son para esquecer, pola miña parte. Alégrome que non sexa para todos así ;)

Bicos