Blogia
Terra de ninguén

Estou cabreada

Estou cabreada. Razon: elecions adiantadas. Grrrrrrrr
Menos mal que me enterei de rebote... A merda e que non me enterei antes. Estou totalmente desinformada :(, que triste... O peor e que me fio de xente interesada en que eu non vote.
Agora estou metida en lios de consulados, embaixadas, posibles perdas de beca Erasmus... e todo por culpa dun vello que chochea e que non lle da chegado a sua hora. Por culpa de querer aproveitarse da situacion para ganhar... Agora esta en perigo un dos poucos votos que ten na sua contra. Xa o conseguiu. Estaras contento.

2 comentarios

gabi -

Hey!! Quien quiera apuntarse a una juerga antiPP el viernes en Ourense que me se lo diga al organizador, vease yo!

Yembes, bailes ó caron da carpa do PP, e a ver se moito mais! mais!

Por suposto, a repartir panfletos sobre por qué hai que botalos!

Anita -

Eiiii tía, tranqui!!!!!!! Relax!!!! cabrearse no lleva a nada bueno!!! asi que.... un, dos, tres... y lucía se calmará, se relajará y todo saldrá bien!!! Enga tia, yo también tengo q ir por la embajada, consulado.... a ver cómo arreglamos esta mierda!!! Mucho ánimo, pero tranqui, que cabreada no me molas nada, ehh!!! jajajaja. Y aprovecha q ya no queda na..