Blogia
Terra de ninguén

Bienvenido a Matrix

Non sei como empezar, nin que escribir, nin que pensar, soamente sei que me axito nun mar de confusion.
Doulle voltas e mais voltas, que pode ser?
NON SEI
Sinais?
O destino?
Deus?
Simples coincidencias?
NON TENHO NIN IDEA
Desde que cheguei a Bristol estanme a pasar cousas moi raras, que me emparanoian, me bloquean e non sei que pensar... Cousas raras, raras, raras. Din que o mundo e un panhuelo, pero non creo que sexa iso. O caso e que vou pola rua e me quedo coa cara dun tio. Ben, ata ai todo vai ben. Pero cal e a minha sorpresa cando na mesma semana volvo a cruzarme co mesmo tio no mesmo sito pero a unha hora diferente (e dicir, que xa non pode ser porque pase por ai todolos dias a mesma hora). Bueno, pasoume unha vez e non lle din importancia. Pero volveume a pasar con outra persoa un tempo despois. Vale, van duas, pero como din "a terceira van a vencida", e efectivamente, xa non podo mais! Esta semana encontreime a unha parella falando no mesmo sitio, dias diferentes, a horas diferentes! Non creo q botasen toda a semana ali esperando a que eu pasase...
A verdade e que isto recordame moito aos fallos de Matrix. Xa sabedes o que nos queda...
Algunha suxerencia???

5 comentarios

Elianinha -

Puto hipertexto (e agora que me estou facendo ciberxornalista polo metodo do profesor nipón Masuda meto estas ciberpatadas...)Iso non significa que non rabee por verte: 3 veces e moitas máis. Quérote un juevo!!!

Elianinha -

Te espero pronto, teño moitas ganas de verte. Estou superpochi na cama, cun gripon do 15, pero iso non quita que non che diga que arrabeo por verte.

ani -

Wei rayadaaaa!!!!!!! Así me gusta, que la gente se raye, asi no me siento rara, jajaja. No te preocupes Lu, yo te quiero así, porque ya sabes que yo estoy más chalada que tu, jiji. El jueves 17 ya estoy en Santiago y con RODRIGO!!!!PArty!!!!!!!! Que ganas de verte!!! Beijinhos

Sherlock in wonderland -

Mmmmmmm... Puede ser, no descarto la opcion de ser una paranoica... Pero, que sepas que los locos son considerados
"locos" porque ven cosas que los "cuerdos" no pueden ver ni aceptar... jajajaja.

gabi -

ti tes un gran problema de coincidencias! (remember mariposa)
quizas todo estea na tua mente, que faite creer e ver cousas que non son, para levar unha vida mais intrigante...sexa o que sexa, o espiritu ingles de Sherlock estase a facer contigo.
¿segues sendo lucía?

Fdo: el comisario.