Blogia
Terra de ninguén

Soñando

Soñando

Moita xente di que os soños son a nosa vida paralela ou reminiscencias dunha vida que xa vivimos. A min é un mundo que me fascina e que se escapa (polo de agora) a toda forma de estudio... O subconsciente é a zona máis descoñecida dos seres humáns. Eu sempre quedo asombrada do reais que poden chegar a ser. Téñome visto no medio de soños nos que sinto caricias, apertas, bicos, excitación, patadas, caídas, arañazos... E despertar e pensar "como iso puido ser un soño?".

E moitas veces pensas que a túa mente é capaz de controlar ese mundo, mais non é así... Cantas veces me teño despertado dun soño que me está a gustar moito e cerro os ollos e intento enlazar e seguir soñando con aquelo... Mais non pode ser, todo toma un xiro diferente, se non cambia radicalmente... Oxalá puidese controlalos e soñar tódalas noites co que quero...

Gustaríame que se deixase de invertir cartos en chorradas e se investigase este terreo, pero por outra parte penso "mellor non, as cousas con misterio tamén están ben".

Que tengais dulces sueños...

3 comentarios

Charles -

Non creas, eu estou tratando de controlalos aínda que cunhas técnicas moi rudimentarias jaja Vai pouco a pouco!

Gabi -

P.D.: si tus pupilos se ponen muy tontos, diles que fraga es tu padre y hazles una sesion a lo naraja mecánica con sus mejores sketches

que pasen os antidisturbios!

Gabi -

Clases a flemones ingleses? Tu ponles punk del bueno y tenlos controlados...

Bueno, imagino que todo va bien, que siga así pues!