Blogia
Terra de ninguén

¿Sensentidos?

¿Sensentidos?

Pois si, aquí estou, renovando porque si e "A fuego lento voy amontonando pensamientos y desordenando las variables espacio-tiempo". Pode que sexa un artigo bastante insulso, mais non é porque non teña nada do que falar, porque "felices aquellos que saben que detrás de todas las palabras hay lo que no se puede decir". E caos, desorde, voltas e voltas... e vas e vas. E si que se pode escribir sen pensar e aínda que a miña cabeza vaia máis rapido que os meus dedos, levan un pique bastante axustado. Si, estou vaga, levo uns días moi vaga, en dous días só fun a 2 horas de clase e... non me importa, porque non teño ganas de facer nada. Bueno, si, teño ganas de facer moitas cousas, mais "desear no es vivir el presente", seica. E perdémonos en desexos moitas veces e aí queda iso. E páreceme que me repito, e páreceme que non sei de que falo, mais ás veces si que sei máis do que digo, case sempre penso máis do que digo... Pensar... Maldito o momento en que se nos otorgou esa facultade aos seres humanos. Mais como algúns sabemos, non todos saben cal é o botón de poñela en funcionamento... Ás veces é mellor, ¿non? Non creo... "Prefiero vivir en la ignorancia", ¿seguro? Mais se non abres os ollos nunca poderás voar, porque tes perigo de estrellarte. E seguimos... E qué se te estrellas? E qué se "las consecuencias de cada acto van implicadas en el acto mismo"? A iso contéstoche "no hay nostalgia peor que añorar lo que nunca sucedió".

Caos, desorde, voltas e voltas... e dalle e dalle... Póñome diante do ordenador co próposito de escribir e non se me ocorre nada. Déixome levar.......... Mais só reuno sensentidos... Non o leas, espía de paso ou eterno compañeiro, aínda que cando chegues a este punto xa será tarde... Prometo algo "bo" en breve.

7 comentarios

extrano -

Mirarnos dentro e preguntarnos¿que e o que quero facer?Ese non ,aquelo tampouco,eso si.Exixencias,ordenes ou consellos,so son un pozo sen fondo no que afogamos o amor.¿que pudo haber sido?Millor despois de haber sido porque asi rompense as cadeas habrense as xaulas asi voa o paxaro ceibado.
Pois o que xa foi fainos libres.Nunca esta demais aprender que os verdadeiros revolucionarios aprenden a saltar muros imaxinarios,a atravesar barricadas imaxinarias e a abrirse paso....

Fulana de verde -

Sisi, ya estoy casada, pero me sigue poniendo los cuernos joeee!!!

Leprechaun -

yuhuuuuu, ya estoy casado con la señora/fulana de verde, así q ya me puedo ir pa cama y olvidar este día de.... tontería tras tontería!!!

SR. BRANCO -

Aiiiii Dior Mio!!! Pero esto q es?????
Nonsense!!!
Estou até os.... das pirolas e das perrechas!!!!

elianinha -

Tes toda a razón, os desexos son iso, desexos, que non fan máis que atormentarnos sen non tratamos de cumplilos. Nada de E se...? Nada de lamentar o que puido ser e non foi, a vivir.
Sinto non terte visto este sábado, achegaraste esta finde por Vedra? (é q me teñen alí recluída...)

mosaa -

Tanto traducir pirolas e foder estanos a deixar a cabeza bastante jodida, sip...
"Direivos de que trata Like a Virgin. Dunha tipiña que fode a todas horas, pola mañá, pola tarde, pola noite, pirola, pirola, pirola, pirola, pirola...

A súa cona xa tiña que estar máis que furada...

Como diría unha que nós coñecemos... "Ai, qué barbaridá!"

SR.ROSA -

Pero q grande eres pava!!!! Adoro isso de escrever sem sentido mas com sentido!! hahaha. Tranquila, em 3 dias.... grande bebedeira!!!
Acho q Reservoir Dogs está a influir muito nas nossas vidas!!!
What the fuck i was talking about?