Blogia
Terra de ninguén

A canción do verán

Todos aqueles que escoiten esta canción e se sintan identificados con algunha parte saberán que esta si que é a canción do verán. Señores, voten por ela para poder cantala en cada verbena, jejejejeje.

http://apologhit.vieiros.com/ficha.php?id_cancion=56915

"Eu son o fillo de Baldomero, pero na casa non me ven o pelo, non hai verbena que se me atranque, sexa domingo, sábado ou martes. Salgo do choio, encho a garrafa, cun Whisky bueno que fago na casa. Encendo o carro, enchufo ós Camela, métolle brasa que chego tarde á Verbena. Verbenero, chimpar na festa é o que quero. Verbenero, cantar coa orquestra "Soy minero". Verbenero, son Paquito Chocolatero. Verbenero, son o fillo de Baldomero. Verbenero, o rei da cumbia deste lado de LESTEDO. Verbenero, bailo merengue compro rifas p´o sorteo. Verbenero, non me farto de polbo e carne ó caldeiro. Verbenero, todas as noites medio cheo cheo enteiro. De bonecos do tiro teño a casa chea, de botellas pequenas desas de xenebra. Son conocido por todas as rosquilleiras, se non me atopas pregunta por min na feira. El de los ojitos negros me tiene loca, tiene todas las cositas que me provocan, el de los ojos negros que maravilla, de todas as cancións do mundo ésta é a miña".

Un 5 coma unha catedral! jajaja, boísima!

2 comentarios

Gabi -

Pues a mi me gusta, de verdad que si

Charles -

Lo siento, pero para el veranito hay canciones mejores (entiéndase peores). Comprendo lo de Lestedo, pero es que la palabra Camela aparece poco más arriba xD

Ya me contarás que tal por Graná!