Blogia
Terra de ninguén

Espero ter sempre máis cores ca unha na miña vida

Espero ter sempre máis cores ca unha na miña vida

Yann Tiersen: "Monochrome"  

http://www.youtube.com/watch?v=Do_HpqILPLo

Unha canción preciosa, música alegre en contraste cunha letra moi triste... Aquí vos queda unha traducción:

"Inténtoo de todas formas, mais sempre é o mesmo círculo que me leva a ningures e xa estou canso. Perdín o meu rostro, a miña dignidade, a miña apariencia, todas esas cousas fuxiron e xa estou canso. Mais non te asustes, porque encontrei un bo traballo e vou traballar tódolos días na miña bicicleta vella que a ti tanto che gustaba... Estou a amontonar algúns libros sen ler debaixo da miña cama e creo que non os lerei nunca. Non me concentro, só hai desorde en calquer lugar preto de min e xa estou moi canso. Pero non te preocupes, porque ás veces vou de cea e de festa con algúns vellos amigos aos que aínda lle importo e despois incluso se quedan na miña casa.

Suelos monocromáticos, paredes monocromáticas, só hai ausencia preto de min, só silencio arredor de min. Un piso monocromático, unha vida monocromática, só hai ausencia preto de min, só silencio arredor de min.

Ás veces busco unha fecha ou algo que recordar, pero realmente non hai nada que teña que recordar. Ás veces abro as fiestras e escoito á xente pasear polas rúas. Hai vida aí fóra.

Mais non te asustes, encontrei un traballo novo e vou traballar tódolos días na miña bicicleta vella que a ti tanto che gustaba... "

5 comentarios

arale -

Gústame moito Tiersen, o cabronaso apáñase para aparvarme con melodías do máis sinxelo, pero ben fermosas...

gabi -

Pero sigo opinando que la voz deberia callarse y dejar que la música suba suba y llegue al climax...porque se queda a medias, gatillazo!

gabi -

Esta version esta cabrona pinchewey: http://www.youtube.com/watch?v=kBHe-UxMkiY&mode=related&search=

gabi -

La voz no me gusta un caraillo, pero sí letra, y la chica francesita

Anita -

Ohhh, me encantaaaaa!!!!!!!!!
Es genial!!!!!!!
Tiaaaaa, estoy de Alice in wonderland... hasta.... uggggghhhh!!!!!!!!!