Blogia
Terra de ninguén

Que degenere...

Aqui, aos guiris estes debelles sobrar os cartos. Resulta que nos estamos amoblando a casa a costa deles. O outro dia foron dar unha volta de noite 3 do piso e encontraron un perchero enorme que estaba de puta madre e un saco de durmir cunha esterilla sin estrenar, e estaban tirados na calle. Pois nada, pa casa!!!
Antes donte iamos para o supermercado e vimos diante dun portal unha nevera totalmente nova que estaba para tirar. Pois nada, pa casa!!!
Pois si, que estan tolinhos, agora a ver se encontramos un microondas que este ben. Eu cada vez que paso por diante da nevera non mo creo, e imposible que esten tan tolos como para tirar con todo iso.
Agora xa non dicimos vamos de compras, senon, vamos de charities. As charities son como unhas tendas que tenhen un fin benefico. A xente leva ali a roupa e os trastes que lles sobran ou q van tirar e os da tienda vendenos por un precio simbolico, e os cartos van para a causa (para as mascotas, un hospicio...). Non vos imaxinades a cantidade de roupa que esta practicamente nova que hai ali. Onte por 8 libras (15 euros mais ou menos), comprei un pantalon, unha camiseta e un xersei de lana todo case novo, incrible!!!
A polo microondas!!!

4 comentarios

Eliss -

Xa recibin a tua carta, prometo escribir pronto!!!

anilla -

Ola monillaaaaa!!! Como vai todo? Xa vexo que arrapinhando todo o que podedesm jeje, facedes bem. Alégrome de que todo vai ben, eu sigo igual, pasándoo de p madre,pero sen... ainda que non me falta moito, jaja, xa te contarei. Bicos pa todos!!! ALi estou estudando catalá!!!!!!!

Eli -

Bicos!!! Lu

Tania: o meu mail e elianinha_gz@hotmail.com, escribeme

taninha -

ejem, ejem, resulta que eu tou de cumple o 30 de decembro, e se non me ekivoco ti xa estas de volta, e claro..esas charitis ou como coño sea, parecen estar mu ben, non????pos a ver si pillamos a directa..jajajajjajaj
1bkñ moza...a polo micro