Blogia
Terra de ninguén

estes injleses son mais rarinhos...

bueno, agora q xa tenho casa (si, increible, tenho un sitio no q durmir!!!!), pois dedicareime a contarvos o rarinhos q son estes ingleses e as paranoias q nos acontecen aqui, en terras bristolenhas. Para empezar, quero que sepades que aqui esta chovendo a cantaros e que as inglesas tenhen os cojones de sair pola noite en minifalda (o 90 % saen en minifalda) e en sandalias!!!! (o mais conhero e q saen sen chaqueta, andan en tirantes toda a noite... taran moi quentes pq eu vou enfundad no meu abrigo ata os pes). onte fomos a dar unha volta pola noite e flipamos co consumismo que hai aqui, eran as 2 da noite e todo dios estaba jalando a desesperada, as hamburgueserias e os puestos ambulantes de kebab traballaban a toda maquina pq non daban feito... weno, xa se me acaba o tempo para escribir, asi q manha seguirei con mais cousinhas.

2 comentarios

Juanillo from Cangas to Bristol -

Hola Lu espero que te vaya todo bien y que no te perviertan esas inglesas cursis con su moda de pasar fría ti abrijateme ben filliña

taninha -

ola morenaza!!!q tl??coño!nn m deixaba facer un comentario!!a tua blog tenme mania!!como volvas coma as inglesas, seras moi amiga miña pero eu nn salgo contigo nin de coña!!!!!:) aki na resi, hai un tio que é igual a Mateo!!!é idéntico!!!!!!!!!!!!!!!!!!díxenllo e riuse de min!!!paréceche normal????NON O É!!!a ver cando che levan para ala o ordenata pq esto nn é vida de blog!!!!!!!!!1bk.Taninha