Blogia
Terra de ninguén

Empeza a conta atrás...

Agora que me puxen a facer a maleta, pouco a pouco vou asimilando que marcho. Xa sei que son horas..., pero ata o de agora, da xente da que me despedía non me daba conta de q ata dentro duns meses non a ía ver, era mais ben un ata mañá. A verdade é que me espera un ano que vai a ser moi diferente ao q levo vivido, non por estar fora da casa, pq xa levo 2 anos practicamente fora, senón polas miñas futuras experiencias. E a verdade é que me alegro de ir tal e como vou, á aventura, sen casa nin nada de nada, porq son unha persoa á que lle gustan os retos, e que non lle den as cousas feitas. É unha forma de poder ver ata donde podo chegar, pasarei momentos bos e momentos malos, pero sei que todo iso me vai a servir de moito. Xa vos contarei con detalle o que me vaia sucedendo, se é que ala teñen a delicadeza de facilitarme internet... Pois iso, ata pronto Galiza, e ata pronto todos aqueles que sigan de vez en cando esta blog.

3 comentarios

tania a rubia -

Ola miña mociña linda...sabes hai medio dia que nos despedimos e xa che estou botando de menos...necesitote!!!!sabes?tiña razón eli, sen ti sintome soa..sei que non o estou porque é a verdade pero no fondo sintome soiña...e sei que o inferno tamen se sinte so sen t...a maleta pesa 28,03 jjajajaja Non sei se as bagullas me permitirán poñer esas botasssssssssssss!!!!!!!!!!!;) ere-la muller da miña vida(xa so me falta encontra-lo home...) e espero que a espera(inxenua de min)non se faga demasiado longa...kerote vida!!!!!heiche escribir sempre que poida para cantarche da miña vida. un bicoi dunha ourensá de adopción. 1bk de Fito

elianinha -

Con bágoas nos ollos -xa o viches- deséxoche que sexa a mellor experiencia da túa vida. Botaréite de menos, moitos bicos de Adrián. Querémoste neniña...

anilla la salidilla -

Bueno mossa, espero que te vaia todo moi ben porque o mereces e moito, non coma eu. A ver se non che pasan cousas raras, ti andate con moito ollinho!! xa sabes! e desfasa todo o que poidas, que este ano vai ser irrepetible. Eu por agora non me podo queixar, bueno si do de compartir o cuarto!!jeje, xa sabes! pero do resto todo xenial. Isto é incrible, estou pasando xenial! Ainda non falo moito portugués porque estou case to o dia con espanholes. pero mola, hai un....... dios como me pon!!!!!!jajaja. bueno xa te contarei.
Moita sorte no teu viaxe, pásao de pm e con coidado. Bejinhos