Blogia
Terra de ninguén

De Tania, a rubia (non me deixaba poñer un comentario, asi que...)

Sentome diante do ordenador sen saber como dicir o que se me pasa pola cabeza, e é que a min esto de escribir para que outra persoa o lea nunca se me dou moi ben..pero a situación requíreo...Vásteme, e eu teño medo, medo a estar sen ti, medo ao esquecemento, medo a distancia, medo a toparme arruinada por mor das chamadas internacionais...MEDO!vouche votar de menos, pero non podes imaxinarte nin nun so intre canto che vou precisar..todo esto ti xa o sabes, sabes que eres a persoa que escoita, a persoa que esta ahi cando todo anda mal, a que me encobre para que Fito siga conseguindo facerme dano(anke sea sen intención...)a que me é capaz de advertir que unha bagulla esta a punto de face-la sua cruel aparición e me da e ánimos para sorrir e matar esa mala sensacion de sentirse nun pozo infinitamente fondo, no que ti eres a persoa que tira a corda para poder volver a asoma-la cabeciña por entre a boca do pozo...eres a compañeira de festas, de mexadas, de tajadas, de Bacardi Limon con Coca-Cola(mal que me pese por ter tido que vota-lo alento en algunha situación comprometida...)compañeira de ceos, e INFERNOS(eso xa non vai ser o mesmo namentres ti estes fora, nadie canta coma ti o NON ME TOQUE-LO CHOCHO)Quen vai vir conmg a ve-lo DEMO do Inferno?????NINGUEN!!!!!non se pode tapa-lo ceo con retal de tea...chega o fin dsta declaración de profunda ademiración, amor(do de verdade, do sincero, do que dura polos seculos dos seculos,amen)Vouche precisar moito, asi que deixa a xanela da casa donde vivas un pouquiño aberta para que me oias se berro, eu ei de deixa-la miña aberta de par en par para oir o mais minimo laio...querote infinito, sabelo pero como me gusta sentirme querida, eu procuro que os demais se sintan coma min. Desexo que todo che vaia ben, merecelo.Sempre estarei para ti e para todo o que necesites.Si te sintes a metade de ben que eu me sinto contigo, serás feliz, seguro.1bkz de min para ti.

2 comentarios

anilla la guapilla -

Xa che digo, q bonito!!!!!! Vaia decleración, o demais son tonterías, agora deixanos quedar mal ó resto, pero bueno hai q asumilo, jeje. Bueno monilla, q sepas q eu penso o mesmo, xa o sabes. Só levo un día en Lisboa e xa te estou botando de menos, buah!!!!!!!!! Espero q todo saia ben e xa seguiremos en contacto. Un bicaso pa mossinha, bueno pos demais tamén.
Lisboa moloa pero a resi non!!!!!!!!!!!

eva -

Que bonito....y a mi q, a me den por culo?Un besazo putón