Blogia
Terra de ninguén

Atopei isto por aí e a verdade é que me gustou bastante, así que aí vai. Consiste en contestar a unhas preguntas cos títulos das cancións de un grupo que che guste. Como me gusta perder o tempo cando non o teño... 

GRUPO: Mogwai

-¿Es home ou muller?: Moses, I amn't (Moisés non son)

-Descríbete: Friend of the night (Amiga da noite)

-¿Como te ven os demais?: Helps both ways (Axuda das dúas formas) / Travel is dangerous (Viaxar é perigoso)

-¿Como te sintes?: I know you are but what am I? (Sei que es, pero ¿que son eu?)

-¿Como describirías a túa última relación sentimental?: Killing all the files (Eliminando tódolos archivos)

-Describe a túa actual relación con alguén: Hunted by a freak (Cazada por un freak) / Close encounters (Encontros cercanos)

-¿Onde che gustaría estar agora?: Emergency trap (Saída de emerxencia)

-¿Como es respecto ao amor?: May nothing but happiness come through your door (Pode que non entre máis que felicidade pola túa porta)

-¿Como é a túa vida?: Yes! I'm long way from home (Si, estou bastante lonxe da casa)

-¿Que pedirías se tiveras un só desexo?: Take me somewhere nice (Lévame a algún sitio bonito)

-Escribe unha cita ou frase famosa: No education=No future (Sen educación non hai futuro)

2 comentarios

gabi -

Pero como Los Chichos no hay nada...y menos en cuanto a emociones

cocos -

ei la imagen mola mucho!

feliz año!!!!!!!!!!!!!!!!!
tengo ganas de independencia de nuevo!!!